Subject: TÕEND | Panktroti haldus
From: Kirsika Randjõe <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 12 Dec 2024 00:31:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas Teil oleks võimalik väljastada Euroopa üleselt tõendit, et Grant 
Thornton Baltic OÜ ei ole panktoris ega ka vastavas menetluses?

Parimate soovidega

Kirsika Randjõe |Finants‑ ja tugiüksuse juht

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 |

M +372 5302 1029

Grant Thornton Baltic OÜ

Pärnu mnt 22 | Tallinn 10141

T +372 626 0500

 |

W www.grantthornton.ee <https://www.grantthornton.ee/>

Käesolev e-posti teade võib sisaldada KONFIDENTSIAALSET INFORMATSIOONI, mis 
on mõeldud kasutamiseks ainult e-posti teate adressaadile. Kui Te ei ole 
käesoleva e-posti teate adressaat või isik, kes on vastutav selle teate 
edastamise eest adressaadile, ei ole Teil käesoleva teate kopeerimise, 
väljatrüki ega edastamise õigust. Grant Thornton Baltic OÜ väärtustab 
isikute privaatsust, isikuandmete töötlemise eesmärkide ja tingimuste kohta 
leiate rohkem teavet meie privaatsuspoliitikast 
<https://www.grantthornton.ee/privaatsus/> .